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Description
Description | Type: | Monomoteur | Marque: | Grob | Modèle: | G109B | Millésime: | 1985 | Numéro de série: | 6370 | Attributs: | Toujours sous hangar | Emplacement: | Autriche, Altlichtenwarth, LOAR | Heures totales cellule (TTAF): | 2330 h | Prix: | € 76.000 | Détails |
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Détails
Description | Type: | Monomoteur | Marque: | Grob | Modèle: | G109B | Millésime: | 1985 | Numéro de série: | 6370 | Attributs: | Toujours sous hangar | Emplacement: | Autriche, Altlichtenwarth, LOAR | Heures totales cellule (TTAF): | 2330 h | Prix: | € 76.000 | Nombre de passagers: | 2 | Atterrissages: | 7240 |
Moteur(s) | Nombre de moteurs: | 1 | Marque/Constructeur: | Limbach L2400 DT1 | Puissance: | 130 PS | Heures totales: | 1064 h | TBO (hours): | 1600 h | Marque/Modèle d'hélice: | MTV-1-A/L 170-05 (Constant Speed Propeller) |
Description /Détails de moteurs | Motor hat 4x neue Kolben, 4x neue Zylinder, 2x neuer Zylinderkopf (01/23) durchgeführt von Korff Luftfahrt GmbH nach Befund von Fa. Limbach (ausführliche Fotodokumentation ist vorhanden sowie Befund-Arbeitsbericht ist vorhanden)
Engine has 4x new pistons, 4x new cylinders, 2x new cylinder head (01/23) carried out by Korff Luftfahrt GmbH according to findings by Limbach (detailed photo documentation is available as well as findings work report)
Turbolader erneuert/ turbocharger renewed 8/2024 |
Avionique | “Glascockpit”: IEFIS panel user manual
Flarm
Funk/ Radio: ATR 833-II / Funke Avoinics
Transponder: SSR Mode S: Garrecht VT-01
Glass Cockpit |
Equipement | Schleppkupplung/ tow release
Seileinzugvorrichtung / cable retraction device |
Inspection Status | information pls see Shared Folder with all information (L-AKT, ARC, etc) |
Remarque / Autres | for further information pls see information in the Shared Folder with all information (L-AKT, ARC, etc) |
Photos
Contact avec vendeur
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